pondělí 16. února 2015

Slosování č. 5

Po dočtení Sirotčince slečny Peregrinové pro podivné děti jsem se dostala do situace, kdy jsem si nedovedla vybrat, kterou ze svých knih chci přečíst jako další. Tak jsem místo sebe nechala pracovat osud a rozhodla se tahat ze sklenice.

A vytáhla jsem si...



Eleanor & Park od Rainbow Rowell

Na tuto knihu jsem se těšila hrozně dlouho a záviděla jsem blogerům, kteří měli šanci si ji přečíst ještě před jejím vydáním. Když jsem si ji konečně koupila, tak trochu jsem vystřízlivěla. Byla jsem klidnější, protože jsem věděla, že teď si ji už můžu přečíst kdykoliv. Ale popravdě jsem její čtení odkládala kvůli množstvím recenzí, se kterými se u nás roztrhl pytel, a já jsem měla strach, že by se mi třeba kniha nemusela líbit.
Moje očekávání už není tak přehnané, jak bylo před zakoupením knihy, ale i tak je poměrně vysoké. Mám strach, ale zároveň se hrozně těším. 

Tak uvidíme, co se z toho vyklube...

6 komentářů:

  1. Tuto knížku bych si moc chtěla přečíst! Ať se ti líbí! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si ji tak ráda přečetla, ale chci šetřit tak si budu muset počkat než si ji koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se penízky na ni rychle našetří :).

      Vymazat
  3. Já jsem tuto knihu četla poměrně nedávno. Moc se mi líbila, ale konec mě trochu mrzel a nelíbil se mi, nemám ráda takové konce. Ale pevně věřím, že se ti kniha bude líbit :) Už se těším na recenzi.
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O konci jsem slyšela víc zklamaných reakcí, ale tak snad já budu spokojená. :)

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.