sobota 21. února 2015

Slosování č. 6

Netrvalo mi to moc dlouho a toužila jsem se pustit do další knihy z mé knihovničky, protože se mi začal líbit pocit, že mi to TBR tak ubývá. Tak jsem se rozhodla znovu tahat.
Přiznám se však, že losování trochu ovlivňuji - jelikož se snažím zredukovat svou TBR poličku na nulu, nechce se mi ztrácet čas re-readingem (který jsem do TBR Jaru taky zařadila) nebo čtením knihy, která patří do rodinné knihovny, a ne do té mojí. Proto pokaždé, když si vytáhnu knihu, kterou jsem již četla nebo patří do rodinné poličky, vrátím ji zpátky a tahám do té doby, než vylovím knihu ze své poličky, kterou jsem ještě nečetla.

Tuto jsem vytáhla napotřetí. A musím říct, že přesně na něco takového mám právě teď chuť!


Lev, čarodějnice a skříň (Letopisy Narnie #1) od C. S. Lewise

K této knize se váže jedna moje krásná dětská vzpomínka...
Když jsem byla malá, sem tam jsme zajeli s rodiči a bráchou do Hradce do kina, a to byla vždycky veliká událost (však v kině jsem poprvé viděla Kámen mudrců nebo Shreka!). Součástí toho vždy byla návštěva McDonaldu, kterou jsme si s bráchou vydupali, a samozřejmě Happy Meal s dárkem. Bylo to právě v roce 2006, kdy první film o Narnii vstupoval do kin, když v Mekáči byla součástí Happy Mealu kniha - ano, kniha! Ani doteď se mi tomu nechce věřit (a upřímně trochu nejistě přemýšlím, zda jsem si to jen jako malá špatně nevsugerovala...), ale první díl Letopisů Narnie máme z Mekáče.
Lev, čarodějnice a skříň byl zároveň první film, kterým jsem v kině viděla bez rodičů - to byl zážitek! Cítila jsem se úplně jako dospělá! Proto mám k této knize takové nostalgické vzpomínky, ačkoli jsem ji ještě nečetla - a proto ji mám na poličce už 9 LET NEPŘEČTENOU! Čas to napravit!

 

4 komentáře:

  1. Narnii mám moc ráda. Ráda se dívám na filmy, ale také se vracím ke čtení knih z této série, i k těm, které jsem již četla. Přeji krásné počtení!
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli je tahle kniha opravdu z Mekáče, tak teda WOW! Já dneska u Mekáče byla, miluju to tam, akorát tam už nemají můj milovaný Swiss king :((
    Každopádně Ti přeju pěkné čtení! :) Jsem zvědavá, co na tuhle sérii řekneš :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že je, alespoň si to tak pamatuji :D. Občas se mi ale stane, že jsem si v dětství tak moc zafixovala nějakou vysněnou fantazii, že doteď nevím, jestli to byla opravdová realita :D.
      Děkuji, myslím, že se mi to bude líbit :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.