pondělí 23. února 2015

Slosování č. 7

Může knihomolovi dělat něco větší radost než ubývání jeho nepřečtených knih? Někomu by se to mohlo zdát jako pomalé tempo, ale já mám za sebe ohromnou radost. A jelikož jsem člověk posedlý myšlenkami na osud, nechala jsem ho znovu vybírat za mne.

Co mi vybral tentokrát?


 Ústřičkova smutná smrt a jiné příběhy od Tima Burtona
 
Nejsem sice fanoušek, který by pro Tima Burtona skákal ze skály, ale i tak jsem velkou obdivovatelkou jeho práce - samozřejmě jeho filmů, ale po návštěvě jeho výstavy, která se konala minulý rok v Praze, také jeho skečí, obrázků a modelů, z kterých jsem nemohla spustit oči - a kvůli tomu jsem propásla společné focení celého zájezdu na náměstí před výstavní budovou.
Jeho výstava mě opravdu hodně zaujala a já jsem se do jeho práce zamilovala o trochu víc - protože jeho dopisy, postavičky, stripy a ostatní náčrtky mě natolik fascinovaly, že jsem si uvědomila, jaký fantastický zmatek musí ten šílený génius mít v hlavě. A já doufám, že se o něm dozvím něco nového z této nádherné knížky, kterou jsem zatím jen zběžně prolistovala - a musím říct, že je nádherně zpracovaná zevnitř i zvenčí. Jen si na ni někdy zkuste sáhnout! (A nejsem úchyl, přísahám!)
 

 

 


2 komentáře:

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.