středa 4. března 2015

Měsíční chvástačka | ÚNOR 2015

Tento měsíc se něco pokazilo. Nebo ne úplně. Každopádně mi něco přibylo do knihovničky, a tak mám konečně příležitost zase sepsat něco do této rubriky. Ale neporušila jsem TBR Killera... teoreticky. Kromě knih se však můžete těšit i na další skvělé přírůstky. Připraveni?

Meme pořádá Judit

A začněme hned s něčím, z čeho jsem ještě teď hrozně nadšená: VYHRÁLA JSEM V SOUTĚŽI! Od minulého roku, co jsem zabrousila do internetové knižní sféry, neustále jsem se zúčastňovala různých soutěží o knihy a věci s knihami spojenými - tipuji, že těch soutěží bylo tak padesát. Ale ani jednou jedinkrát jsem nevyhrála - až doteď! Moje první výhra je zde - po roce neustálého soutěžení. Opravdu nechápu lidi, kteří jsou schopni v měsíci vyhrát tři soutěže... Kde berete to štěstí, lidičky? 
Vyhrála jsem na Knižním doupěti v soutěži ku příležitosti 4. narozenin tohoto úžasného knižního webu a tímto chci ještě jednou moc poděkovat. Ze své první výhry jsem nadšená!


Tajemství Elly a Micheala mě zaujalo už dávno, ale nikdy bych si knihu asi neplánovala koupit, ale když ji mám doma, tak mám radost. Čekám od toho oddechový romantický příběh, ale mohlo by to být úžasné, až si na to udělám tu pravou chuť!

 
 A pár záložek a náramek k tomu. Děkuji!

Když jsou bloumala sama Prahou, zaskočila jsem do knihkupectví Academia, kde jsem byla poprvé v životě. Všichni o něm tak básnili, že jsem se tam těšila, ale nevím, co jsem si myslela, že uvidím. Zkrátka obyčejné knihkupectví, ale s ostrahou, která mě dost znervózňovala, až mi bylo trapné odejít s prázdnou (teď mě trochu mrzí, že jsem si peníze neschovala do knihkupectví ve Francouzském institutu...). Nechtěla jsem si nic kupovat, ale tak jsem se bála těch zamračených obličejů, že jsem popadla super feministickou záložku a Malého prince...



V Neoluxoru jsem se obrnila pevnou vůlí, abych si neodnesla jinou knížku, než cykloprůvodce pro tátu k narozeninám. A vyplatilo se mi to, protože jsem nakonec peníze mohla utratit za zlevněné filmy. Nejsou sice v originálních obalech, ale stále z nich mám mnohem větší radost, než kdybych si je stáhla na internetu. Donnie Darka už jsem viděla (Zkouknuto) a Princeznu Mononoke od dětství několikrát, takže čekám, že si ji konečně jednou pustím v originále.




Pro někoho možná trochu zvláštní kniha do Chvástačky, ale děda ji někde vyhrabal při uklízení sklepa, a jelikož už jeden výtisk v rodinné knihovničce máme, děda mi tento věnoval do té mé. A ačkoli si nemyslím, že ji v blízké době budu číst, knihovně dodává opravdové kouzlo a sem tam do ní nahlédnu a pár řádků si přečtu, ačkoli nejsem nábožensky orientovaný člověk. Mám svou vlastní víru a Bible si vážím jako literárního díla se spoustou krásných a ušlechtilých myšlenek.

 


Na konci měsíce měl můj bratr maturitní ples a já jsem v tombole něco vyhrála. Na seznamu výher bylo u mého čísla napsáno Sada DVD. Byla jsem z toho nadšená - co pro mě může být lepší výhra? Bohužel... Cenu jsem si vyzvedla a se zklamáním zjistila, že jsem vyhrála tři Blu-ray disky. Byla bych nadšená, kdybych to měla kde přehrát. Ale co... Darovanému koni na zuby nehleď!

Loveckou sezónu jsem už párkrát viděla. Ačkoli to není nejlepší animák, kouknu se na to ráda i poněkolikáté - jen musím vymyslet kde... 

 
Dámy a pánové, o tomto filmu jsem dřív neslyšela. Tento žánr a upíři jdou tak trochu mimo mě, ale když najdu přehrávač, určitě se na to kouknu. 

O tomto filmu jsem samozřejmě už slyšela, ale nikdy dřív mě to nelákalo. Ale když už to mám doma ve 3D? Třeba někdy...

 A teď všechny přírůstky pohromadě!


3 komentáře:

  1. Kniha Tajemství Elly a Michaela mě hodně zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc gratuluji k výhře! Na mě se štěstí většinou taky neusměje :D
    S tím Blue-ray je to teda docela smůla :( Já bych je taky neměla kde přehrát.. :D
    Měj se krásně, těším se na další článek od Tebe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Smůla a štěstí zároveň. Dokážu si představit, že by to vlastníkovi Blu-ray přehrávače udělalo ohromnou radost, protože to je docela hodnotná výhra :).
      Děkuji, krásný den i Tobě :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.