úterý 7. dubna 2015

1. NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ O KNIHY

Když jsem zakládala tento blog, bylo to především díky všem ostatním báječným knižním blogerům, jejichž úžasné blogy mě donutily vytvořit si jeden vlastní. Přemýšlela jsem o tom dlouho a musela jsem se dost rozhoupávat, protože jsem si neustále připomínala, jak to skončilo se všemi mými předešlými blogy... Nechtěla jsem, aby to dopadlo špatně.
Ale ukázalo se, že založit si blog o knihách (později i o filmech) bylo skvělé rozhodnutí, protože v psaní nepoháním jen já sama sebe, ale popohání mě především nadšení a vášeň, kterou ke knihám chovám, a také mí čtenáři, kteří ke mně pravidelně chodí, komentují a pokaždé mi vykouzlí úsměv na tváři. Děkuji vám, tato soutěž je v první řadě pro vás!

Tento blog byl založen 7. dubna 2014, a proto dne 7. dubna 2015 přichází 

1. NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ



Ačkoli je tato soutěž myšlena především jako poděkování mým stálým čtenářům, nezdráhejte se přidat také vy, kdo jste na můj blog zavítali poprvé, i když třeba jen kvůli soutěži. Nikoho nenutím mi nikde přidávat nějaký odběr, ačkoli budu ráda, když vás tato soutěž naláká k tomu si můj blog přečíst a třeba i oblíbit.

O co se hraje?


1) kniha Half Bad - Napůl zlý + záložka (výhra za nejzajímavější odpověď)


2) kniha Velký Gatsby + záložka (výherce losován)


3) kniha Mayské proroctví - Zápas o osud lidstva + záložka (výherce losován)


Výherci mohou být tedy celkem tři! 

Jedná se o knihy z mé sbírky - Napůl zlého a Velkého Gatsbyho jsem už jednou četla a tyto knihy mě nezaujaly natolik, abych si je nadále ponechávala, když mohou dělat radost někomu jinému. Zápas o osud lidstva jsem nečetla, ale v mé knihovničce tato kniha leží už tak dlouho, až jsem o ni přestala mít zájem, ale určitě může potěšit někoho dalšího.


Podmínky soutěže

  1. Soutěže se může zúčastnit kdokoliv s českou doručovací adresou.
  2. Pro přihlášení do soutěže mi pod tento článek napište komentář (o tom, co do něj máte napsat, se dozvíte níže).
  3. Soutěž trvá od 7. dubna 2015 do 30. dubna 2015.
  4. Dva výherci budou vybráni losováním pomocí Random.org (výhrou bude Velký Gatsby se záložkou a Západ o osud lidstva se záložkou). Třetí vítěz bude vybrán mnou na základě nejzajímavější odpovědí v komentářích (výhrou mu bude kniha Napůl zlý se záložkou).
  5. Po uveřejnění článku s vyhlášením vítězů bude výhercům zaslán informační e-mail, na který se mi musí ozvat do 48 hodin od jeho odeslání. Pokud se do té doby neozvou, vybírám nové výherce.
  6. Pravidla soutěže by měla zůstat taková, jak jsem je nastolila, ale i tak mám právo je změnit.


Co napsat do komentáře

  1. Jméno (nebo přezdívku), pod kterým chcete být osloveni v e-mailu a při vyhlašování vítězů.
  2. E-mail, na který vás kontaktuji v případě výhry.
  3. Odpověď na otázku: Co na čtení jako takovém nejvíce milujete? (Odpověď může být krátká, dlouhá, ve verších, zrýmovaná, vyjádřena citátem,... Kreativitě se meze nekladou. Nejzajímavější odpověď vyhrává knihu Napůl zlý se záložkou!)
*Dále můžete uvést svůj blog nebo GoodReads, ráda se podívám.*

Nebojte se šířit povědomí o této soutěži mezi ostatní knihomoly, ať se o ní dozví co nejvíce lidí.

A nakonec přihlášeným přeji hodně štěstí!

33 komentářů:

  1. Blahoželám k blogovým narodeninám :) Viem ako vie taká vec potešiť :) Želám ešte veľa, veľa rokov úspešného blogovania :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju a přeji ti, ať Ti vášeň pro blogování ještě dlouho vydrží! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Súťaž vyzerá cool, nanešťastie bývam na Slovensku :/

    Inak ak máš rada knihy, tu je jedna súťaž: http://janeismystery.blogspot.sk/2015/04/knizny-kviz-sutaz.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oo, to je škoda. Časem snad vykoumám, jak je to s posíláním balíků do Slovenska a pak bych uspořádala soutěž i pro Slováky :).

      Vymazat
  4. Čtení je pro mě vášeň už od dětství nedokážu si svůj život představit bez knih. Čtu hodně a ráda, dozvídám se pořád něco nového a také se pobavím. Čtu téměř každý den a moc mě to baví, když mám nějakou knihu rozečtenou, která mě hodně zajímá, nedokážu se od ní odtrhnout. ladouch1@seznam.cz - ladouch

    OdpovědětVymazat
  5. Na čtení se mi líbí, že zapojím svoji vlastní fantazii a režíruji si svůj vlastní příběh podle knihy, scénáře. <3 ... pablii@seznam.cz - pablí

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji do budoucna jen to dobré :)

    Na čtení mám nejraději asi ,asi určitě dvě věci,tedy krom obsahu jako takového..vůni nové knihy a takové to ,jako oby svrbění prstu,když začínám s novou knihou :) A fakt nemám rada když knihu dočtu :)

    bhd.pbd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den,na čtení knih mám rád právě to čtení,i když občas poslouchám i audioknihy,přece jen je to občas praktičtější,tak papír je papír:)

    email - Pavel.Kova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. zurekpetr
    zurekpetr@seznam.cz
    čtu, tedy žiju

    OdpovědětVymazat
  9. 1/ Mohu, vzletně řečeno "zúročit " to, co jsem se zhruba před pětasedmdesáti lety naučil, tedy čtení, možno říci - jako takové...
    2/ Objevování stále nového, vzhledem k pokročilému zapomínání, dokonce i v detektivkách mne stále znovu baví hádat pachatele, byť jsem ho již kdysi znal a nebyl to ani ten pověstný zahradník.
    3/ A k bodu 2/ je prý tu stále možnost číst detektivky odzadu a napínavě zjišťovat, jak to vlastně začalo.
    K blogu a výročí pochopitelně blahopřeji, rád příležitostně zavítám...
    Hezký den! Jarda
    dedoule@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Kača B. -Normálně bych se takových soutěží nezúčastnila, protože nemám to štěstí na výhry. Jako výtvarnici je pro mě čtení způsobem rozvinutí něčeho nereálného. Nechci to nazývat přímo fantazií, protože takovou tu fantazii při čtení knih může mít každý, každý se vžije do role hlavního hrdiny či vypravěče, sám si sestrojí čas a místo. O něco zábavnější mi přijde se vžít se do role vedlejších postav. Zábavné je míchat něco reálného s něčím nadpřirozeným. Zábavné je, že při čtení knihy tzv. nestojíš pevně nohama na zemi. Kniha a její příběh, je pro mě něco jako nástupiště devět a tři čtvrtě pro Harryho Pottera :)) . Nejvíce na čtení miluji, že vypnu a vnímám jen stránky s textem, které se v mé hlavě přetáčí jako celovečerní film, který by určitě sklidil všechny sošky Oskara. Snad se můj názor zalíbí a pomůže v téhle soutěži ...... ( katerinabrokesova1@gmail.com - Kača B. )

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, všechno nejlepší
    reninan@seznam.cz - Renda
    čtení je pro jako light a fire - kindle, cítím při čtení teplo, pocit klidu a harmonie, začtu se do hlavního hrdiny a prožívám všední den s ním, a tím se stane můj neobyčejně zajímavý a nevšední, číst můžu všude, ve škole pod lavicí s knížkou, v autobuse, nebo doma v klidu, dělá mi to radost ze života :)

    OdpovědětVymazat
  12. z-u-z-k-a-a-a@seznam.cz - Zuzka
    Ahoj, v prvé řadě přeji všechno nejlepší k narozeninám tvého blogu :) A teď k soutěži. Co se týče otázky co na čtení jako takovém miluji a mé odpovědi na ni dovolím si ji shrnout jedním moc pěkným citátem, který jsem nedávno četla v knížce Příliš mnoho Kateřin od Greena a dokonale můj vztah ke čtení vystihl.Ten citát zní :„Měl rád všechny knihy, protože se mu čtení líbilo jako činnost, měl rád to kouzlo, že může čmáranice na papíře v hlavě měnit na slova."

    OdpovědětVymazat
  13. Také se přidávám s přáním všeho nejlepšího :) Já svou odpovědí asi žádného čtenáře nepřekvapím - na čtení miluju to, že se člověk na chvíli může ztratit do jiného světa, "zažít" to, co v reálu třeba vůbec zažít nemůže, ale zároveň také poznat blíže něco, co raději ani poznat ve skutečnosti nechceme... Každá dobrá kniha je pro mě schůdkem, díky kterému dál dohlédnu. harleyka (h.a.r.l.e.y.k.a@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Tomáš Klouda
    tomas.klouda.jihlava@gmail.com

    Na čtení mám nejraději vůni knih - jak vonící novotou, tak stářím. :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Alča, aidicka@neradvstavam.cz
    Asi ten pocit, že nemusím na nic myslet! Jsem ztracená v nějakém příbehu, v hlavě se odehrává film a tudíž se do hlavy nedostanou pochyby a jiné nenáviděné otravnosti, je na ně zapomenuto a v té chvíli nejsou! A speciální kategorie čtení ve vaně...to je největší lábuž!

    OdpovědětVymazat
  16. Čtení miluji hlavně kvůli tomu,že se přenesu do děje a prožívám vše,co můj hrdina v knize.A když je kniha dobrá,dokážu číst až do rána,nebo dokud to nepřečtu.Pak ještě dlouho prožívám ten krásný pocit,který prožíval můj hrdina a čerpám z toho.
    cibulinecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Díky čtení mohu poznávat cizí kraje,prožívat napínavé příběhy,řešit detektivní
    zápletky,pomáhat nemocným zvířatům a naučit se něco nového uvařit nebo
    se seznámit se životem slavných osobností.Čtení mohu jen všem doporučit ,je veliký
    výběr knih všech žánrů a protoýe si nemohu všechny koupit ,navštěvuji naši knihovnu.
    vhumhejova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Marcela, Vždy jsem ráda četla, je to pro mne relax, doremi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Alča,na knihách se mi líbí ten přímí kontakt s papírem. proto ani nechci čtečku. pavian10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Markéta
    marketa.heinrichova@seznam.cz
    Na čtení mám ráda to velké napětí a relax s knihou
    a můj blog - http://jessynka1.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  21. Petra
    brina@email.cz
    Možnost zapojit svou vlastní fantazii a dokreslovat si vše okolo psaného příběhu podle sebe.

    OdpovědětVymazat
  22. Tereza
    Terusta@seznam.cz
    Na chvíli mohu být kýmkoliv chci a zažívat i ta nejbláznivější dobrodružství.

    OdpovědětVymazat
  23. Petra
    krcalovapetra@seznam.cz
    Nejčastěji si představuji jak by asi vypadali ti o kterých ta kniha je a někdy se do děje tak začtu až se nemohu odtrhnou jednoduše nevnímám nic co se kolem mě děje ani čas

    OdpovědětVymazat
  24. 1. Ygritte
    2. chrisgirl05@seznam.cz
    3. S každou knihou vstupujeme do nového světa a unikáme od reality, noví hrdinové, nové lásky, nové příběhy a osudy. To je na tom to nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  25. marde
    marde@centrum.cz
    Mám ráda vůni knih a kontakt s nimi. Nemohla bych číst e-knihy.

    OdpovědětVymazat
  26. 1. Zuzka
    2. zuzkad@seznam.cz
    3. na čtení miluju to, že jsem chvíli někde jinde. zapomenu na všední starosti, rutinu i obavy a ponořím se do příběhu. Je to lepší než koukaní na film, neb zde mohu využít svou fantazii a jsem s hrdinami déle. Poznám spoustu nového, pobavím se a proijižu něco, co bych jinak nemohla. Pak zas zpět do reality, kterou si mohu o to víc vychutnat. a těšít se zas na pokračování knihy kterou čtu nebo na nějakou jinou. čtu hodně, čtu ráda a vedu k tomu i děti (manžela to už bohužel nenaučím).
    PS. dík za prima blog. uvítám vždy info a tipy o knížkách!

    OdpovědětVymazat
  27. Zuzka - zuzu.dankys@seznam.cz

    Na čtení miluju to, že se kouzla vlastně stávají skutečností. Knížky mají totiž moc okouzlit naši mysl, aby najednou byla na úplně jiném místě a třeba i žila jiný fantasy život, i kdyby jen na pár hodin.

    OdpovědětVymazat
  28. 1) Adéél
    2) adelkazamrzlova@seznam.cz
    3) na čtení miluju to, že mě knížka vždy vtáhne do děje a já nemůže přestat číst, miluju knihy

    Jinak máš moc krásnej blog, začla jsem sledovat :) také v nejbližší době chystám články o knížkách.

    Budu ráda když se i ty podíváš na můj blog :)
    www.life-babylove.blogspot.com

    OdpovědětVymazat