čtvrtek 2. dubna 2015

Měsíční chvástačka | BŘEZEN 2015

Ačkoli jsem to nečekala, nakonec mi jedna kniha do knihovničky v březnu přibyla. Pozitivní je, že ji mám už přečtenou, takže se na mé TBR poličce moc dlouho neohřála...

Meme pořádá Judit


Vincent od Barbary Stok, můj první grafický román, který vlastním (nebo je to komiks?). Ačkoli se mi myšlenka, že bych ho mohla mít doma, zamlouvala od chvíle, co jsem zjistila, že tato kniha vyjde, zpátky jsem ji zavrhovala kvůli Book Buying Banu. Ale potom se mamka vytasila s tím, že musí u Knižního klubu objednat nějakou knihu...
Nejdřív jsem procházela knihy, které by zajímaly nás obě, ale pak mamka našla knihu Musela jsem zemřít a bylo rozhodnuto. Na Vincenta jsem ani nepomyslela, dokud jsem ho nezahlédla ve výčtu a v té chvíli jsem si uvědomila, že ho musím mít. Jelikož se jedná o obrázkovou knihu, která nezabere tolik času k přečtení, ani mi nevadilo, že si své TBR ještě prodloužím. A mamka s jeho koupí souhlasila, takže je teď můj a já jsem nejšťastnější čtenář pod sluncem.






Vincent van Gogh byl nejspíš vždy můj nejoblíbenější malíř, protože jeho umění mi přijde krásné a rozumím mu (což je ohledně mě a umění opravdová výjimka), navíc mě vždy fascinoval jeho životní osud. O tom, co si myslím o samotné knize, se dozvíte brzy v recenzi nebo na konci měsíce ve Wrap Upu.

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. A je skvělá, pokud se o život van Gogha aspoň trochu zajímáš! :)

      Vymazat
  2. Vincent van Gogh je můj neoblíbenější malíř, a já vážně nerozumím tomu, proč jsem si tento komiks ještě nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně, aby se líbil, až si ho koupíš! :)

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.