sobota 2. května 2015

Vyhlášení 1. NAROZENINOVÉ SOUTĚŽE


Půlnocí oddělující 30. duben a 1. máj skončila 1. NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ O KNIHY, první soutěž na tomto blogu ku příležitosti 1. blogových narozenin jako poděkování mým úžasným čtenářům - tedy vám! Jsem moc vděčná za vaši podporu a každý komentář, ráda s vámi sdílím svou láskou ke knihám a k filmům a ráda se o ni budu dělit i nadále.



VYHLÁŠENÍ
Vybrat vítěze nebylo nic snadného, protože se vás zúčastnilo rovných 25! O dva z vás se naštěstí postaral Random.org, jednoho jsem však vybrala já. Tím jsem konečně pocítila tu tíhu, tu zodpovědnost, kterou jsem si uvalila na svá bedra - vybrat tu nejzajímavější odpověď na otázku Co na čtení jako takovém nejvíce milujete? Vaše odpovědi byly krásné, milé a povznášející a nejradši bych obdarovala více z vás, ale nakonec jsem musela vybrat tu odpověď, která mě zaujala nejvíce. Proto se prosím nezlobte, pokud jsem nevybrala zrovna vás a pokud se podle vašeho názoru mezi komentáři nacházela i zajímavější odpověď - to záleží na každém individuálně, protože něco takového je čistě subjektivní.

1. VÍTĚZ s nejzajímavější odpovědí

harleyka
Když jsem pročítala vaše odpovědi, všechny se mi líbily, ale právě u harleyky došlo k tomu, že jsem se nad jejím komentářem pozastavila, protože mě její slova opravdu zaujala. Začíná klasickým vysvětlením, které se zpočátku nemusí zdát tak originální, ale upřímně si mě získala od těchto slov: "...ale zároveň také poznat blíže něco, co raději ani poznat ve skutečnosti nechceme... Každá dobrá kniha je pro mě schůdkem, díky kterému dál dohlédnu." Poslední věta byla právě ta, která mě přesvědčila, že si harleyka tuto výhru zaslouží.

2. VÍTĚZ podle Random.org



Alča


3. VÍTĚZ podle Random.org


Zuzka


Všem třem výhercům ze srdce gratuluji a přeji, ať se vám vyhrané knihy líbí a jejich čtení si užijete. Ostatní nemusí zoufat, protože někdy příště chystám další soutěž - a nejenom o knihy.

Výhercům také připomínám, ať se mi do 48 hodin ozvou na e-mail, ať nemusím vybírat nikoho jiného!

4 komentáře:

  1. já vyhrála. Milé překvapení. dnes knížka v pořádku dorazila.
    děkuju!!!!
    Zuzka - adnov

    OdpovědětVymazat
  2. Konecne jsem se pres vsechno uceni dostala k vyhre Napul zly a je to super. Jeste jednou dekuji!
    harleyka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám obrovskou radost, že se knížka líbí! :)

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.