středa 10. června 2015

Wrap Up a TBR | KVĚTEN 2015

Zatímco jsem poprvé v životě chytila filmový blok, s knihami jsem se tentokrát rozjela. A to tak, že jakmile jsem dočetla jednu knihu, popadla jsem další, protože jsem na to zkrátka měla chuť. Přečetla jsem 7 knih. Není to sice až tak obrovské číslo, ale pro mě je vysoké dost. 



Přečtené knihy

Blíženci z ledové pouště - recenze
Pravděpodobně překvapení měsíce. A velmi příjemné. Od českých autorů sice nerada, ale většinou opravdu moc neočekávám. Zdeněk Jecelín ovšem napsal úžasný fantasy příběh, který má potenciál oslovit nejen mladší čtenáře, kterým je prvotně určen. 4/5

Zápisky křídlem a kopyty - recenze
Přiznám se, že tahám ze Sklenice plné knih, aniž bych vám to oznámila v článku. Ale popravdě tahám tak, že tahám třeba šestkrát, než si vytáhnu knihu, na kterou mám chuť - proto to neberu jako regulérní tahání ze Sklenice, proto vám o tom neříkám. Každopádně mě velmi překvapilo, když jsem si po Blížencích vytáhla další českou knihu. A byla jsem opět spokojená. Takto podanou řeckou mytologii doporučuji všem, které pan Petiška ukolébává k spánku. 3/5

Jako zabít ptáčka - recenze
Klasika americké literatury, která by rozhodně neměla zůstat zapomenuta ani v našich končinách. Nevypráví pouze o Američanech, ale o lidech obecně. Protože všichni jsme v jádru stejní a rozdílní. Ale těmi největšími rozdíly nejsou vzhled nebo barva kůže. Tato kniha mě naučila mnohé. Zkuste ji také, třeba se rovněž přiučíte. 4/5

Benedict Cumberbatch - recenze
Život jednoho z mých nejoblíbenějších herců a osobností v jedné knize. Plné informací, zajímavostí a podrobností, ale přesto značně suché, bez duše a bez citu. Benedict je úžasný, ale kdybych to nevěděla, autor by mě o tom nepřesvědčoval snadno. 3/5

Navždy tvůj - recenze
Romantický příběh se mění na zajímavý psychothriller. Poutavé a podmanivé okamžiky střídají nudnější pasáže, ale z celkového hlediska se mi kniha líbila. Nebýt toho konce. Achjo. 3/5

Kluk s jantarovýma očima - recenze
Tahle neznámá kniha měla obrovský potenciál, abych se do ní zamilovala! A nevyužila toho. Tolik nádherných myšlenek a dialogů se ztratilo ve změti zmateného hledání sama sebe. Pan spisovatel si asi nemohl vybrat, o čem chce psát, a tak psal radši o všem. 3/5

Volání netvora
Pokud nepočítám Na Větrné hůrce, které jsem četla už minulý rok, tento rok jsem pět hvězdiček zatím dala jen třem knihám. Volání netvora je tou čtvrtou - a více než zaslouženě. Dlouho mě žádná kniha nerozplakala. Měla jsem od ní obrovská očekávání. A přinesla mi víc, než jsem mohla doufat. Nervózně už jen čekám na filmové zpracování. A chraň ruka Páně tvůrce filmu, jestli toto umělecké dílo nepokazí! 5/5

Rozečtené knihy

Obraz Doriana Graye
Tuhle klasiku si toužím přečíst už celou věčnost. Teď nastal ten čas. Zatím mám za sebou jen úvodní citáty, ale nemůžu se dočkat, až se pustím do toho zbytku!

Love Me Do - 50 osudových dnů ze života Beatles
Jsem vinna. Mám v knihovně o jednu knihu víc. Hned jsem ji začala číst, ale myslím, že ji budu mít na dlouho - jednou za čas si přečtu jeden článek a mezitím budu číst něco jiného. Ale Beatles miluji a už teď mi tato kniha podala spoustu zajímavých informací o jejich životech.

TBR
A co se týče této kategorie - nemám nejmenší ponětí, po čem v červnu sáhnu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.