čtvrtek 23. července 2015

Co skrývá internet (2)

Klub rváčů pro děti

Odkaz na toto video jsem našla na tomto webu a udělala jsem moc dobře, že jsem si ho pustila. Hned na začátku jsem se konečně dozvěděla, jak se správně vyslovuje jméno Chucka Palahniuka. A vzápětí jsem se už jenom smála. Tohle video je moc vtipné, protože je trefné, absurdní, provází vás přímo autor Klubu rváčů a navíc je to zveršované! Chuck Palahniuk je výborný vypravěč, ale i úžasný komik, který si dokáže udělat srandu sám ze sebe. Tohle video je spíše pro fanoušky této knihy (a filmu), ostatním to nejspíš moc říkat nebude - proto si nejdřív přečtěte knihu, pusťte si film a pak toto video. Všechno je to perfektní.


Miniaturní světy ve vašich knihách

Nemluvím o těch, které se skrývají ve slovech, která pro nás autoři napsali, mluvím o těch, které si můžete vytvořit pomocí lepících záložek. Našla jsem to na webu BoredPanda a zamilovala jsem se do toho! Nejenom že je to praktické, ale je to i originální a nápadité - a především hrozně milé a krásné. Kupte mi to někdo, prosím!


2 minuty nic nedělejte

Tuhle stránku jsem objevila přes odkaz na g.cz, kde občas najdu fakt zajímavé věci (v pozitivním i negativním slova smyslu). Ale stránka www.donothingfor2minutes.com je úžasná. Donutí vás na 2 minuty přestat cokoli dělat, nedotýkat se myši ani klávesnice, jenom poslouchat zvuky vln, moře a racků. Úžasná pohoda, pokud zrovna u moře nejste. Nevím, jak vy, ale já to poslouchám mnohem déle než jen dvě minuty.

5 komentářů:

  1. Ty záložky jsou velmi krásné a působivé, rozhodně bych ocenila, kdybych si s nimi mohla knihu založit :)
    Stejně tak se mi velmi zamlouvá "aplikace" se 2 minutami relaxace. Dnešní lidé pořád někam pospíchají a i když si myslí, že odpočívají, tak jenom odpočinek předstírají. Rozhodně tyto 2 minuty co nevidět vyzkouším, děkuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 2 minuty jsou skoro nic, ale právě proto si myslím, že se člověk nebude cítit provinile, že tu chviličku nic nedělá :). A přitom si může vážně odpočinout!

      Vymazat
  2. Skusila jsem poslouchat to moře a jsem na něm závislá. Ty záložky jsou skvělé. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.