sobota 21. listopadu 2015

The Extraordinary Means

Tagy mě moc baví, ale musí mít zajímavé otázky. Často se setkávám s takovými unylými a nezajímavými nebo naprosto neoriginálními. The Extraordinary Means mě ale velmi zaujal, protože tyto otázky jsou sice dost hypotetické, ale moc se mi líbí se nad nimi stresovat. Jelikož mě nikdo netagoval, nebudu ani já nikoho nominovat, ale kdyby se vám zalíbil, určitě ho zkuste. Je to moc zajímavé.


1. Na měsíc bych se vzdala internetu pro podepsané první vydání této knihy.
Rozhodně bych umřela touhou po nějaké podepsané hře od Shakespearea, nejspíš As You Like It nebo A Midsummer Night's Dream, ty jsou mé oblíbené. Jeho podpis a navíc první vydání? Klidně dva měsíce bez připojení!

2. Vzdala bych se pizzy na celý rok, kdybych mohla sedět vedle tohoto autora během dlouhé cesty v letadle.
Nejspíš Rowlingová. Protože tato paní je kouzelnice a vytvořila pro mě nový domov mimo realitu. Kromě toho už si něčím prošla a já bych si s ní ráda jen tak povídala o životě, o tom, co je pro ni důležité, co se během života naučila a tak. Celou dobu bych ráda poslouchala její poznatky, to by bylo úžasné.

3. Zhlédla bych tisíc hodin reklam, jen kdyby tato kniha byla zfilmována.
Ani náhodou. Žádná kniha mi nestojí za 41,6 dní reklam (pokud jsem to dobře spočítala...) jen proto, aby z ní byl film. Z většiny knih, které za něco stojí, většinou film nakonec stejně udělají. A pokud ne? Kniha by byla stejně lepší, tak se bez toho filmu obejdu...

4. Už nikdy bych si nepřečetla novou knihu, kdybych mohla žít uvnitř této knihy.
Tohle je těžké, i když vím, že se ptáme jen v hypotetické rovině a není to opravdové rozhodnutí. Protože věřte mi, já miluji svůj život nade vše. Ale kdyby byly Bradavice skutečné, kouzla skutečná a já byla kouzelnicí? To by bylo sakra hustý. Ale že bych si nemohla přečíst už žádnou knihu? Kolik jich musí být v bradavické knihovně, v celém kouzelnickém světě? Bez nových knih bych se nemohla připravovat na zkoušky... No, tohle asi nepůjde.

5. Nechala bych zveřejnit svou internetovou historii, kdybych mohla být nejlepší přítelkyní tohoto autora.
Za svou internetovou historii se nestydím. Protože když už tam mám něco, co nechci, aby někdo cizí viděl, tak to z historie smažu. Takže tohle by pro mě nebyl problém. Spíš je těžší vymyslet, s kterým autorem bych chtěla kamarádit. Samozřejmě mě zase napadá Rowlingová, ale nechci se opakovat. Napadl mě Neil Gaiman, protože miluji jeho knihy a přijde mi geniálně divný. Ráda bych ho znala v soukromí. A pak mě ještě napadá Anne Franková. Kdybych byla její současnicí, moc bych si přála, abychom byly kamarádky, protože bychom si opravdu rozuměly. Ale se všemi tehdejšími okolnostmi by to bylo složitější, takže to můžeme opravdu ponechat pouhým úvahám.

6. Dala bych vše na charitu, kdybych mohla randit s touto knižní postavou.
Všechno? Já ráda přispívám na charitu a pomáhám, ale opravdu všeho bych se pro nějakého kluka nevzdala. Taky potřebuji nějaké oblečení, jídlo, peníze,... Ale kdybych měla říct, o kterou postavu bych měla zájem, určitě by to byl Park z knihy Eleanor&Park. Ale to s tou charitou bych asi nebyla schopna udělat na 100 %. Na to jsme příliš materialistická. 

2 komentáře:

  1. Super článok :) Fakt zaujímavý TAG :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Určitě stojí za to se nad otázkami alespoň zamyslet. :)

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.