úterý 15. prosince 2015

Na co se v prosinci třesu

KNIHY
Dopisy na konec světa
Ava Dellaira
YOLI, 272 stran

O této knize jsem slyšela smíšené názory - někteří ji milují, jiní ji považují za kopii Ten, kdo stojí v koutě. Ráda bych zjistila, co je na tom pravdy, protože se mi tato kniha podle anotace zamlouvá a Ten, kdo stojí v koutě je má oblíbená kniha, takže pokud existuje něco podobného - sem s tím. Pokud to ovšem opravdu nebude pouhé kopírování.

Petr Pan
J. M. Barrie
Slovart, 176 stran

Petr Pan není úplná srdcovka, ale je to příběh, který mám opravdu ráda a ráda na něj vzpomínám, protože filmy o něm jsem si jako malá pouštěla poměrně často. Proto bych si ráda přečetla úplně původní příběh, abych vlastně věděla, co se ve filmech ztratilo.


Harry Potter: Mudlovské omalovánky
J. K. Rowling
Albatros, 96 stran

Ježíšku?






FILMY
Malý princ
Animovaný / Fantasy
Francie, 2015, 106 min

Pro mě jeden z nejočekávanějších filmů tohoto roku. Miluji ten příběh. A ta animace vypadá naprosto úchvatně!





V srdci moře
Akční / Dobrodružný / Drama / Historický
USA, 2015, 121 min

Tohle vypadá výborně. Napínavě, dobrodružně, úžasně. Bílou velrybu jsem si vždycky chtěla přečíst, tak alespoň ráda zhlédnu příběh, který jejího autora inspiroval.




Most špiónů
Drama / Thriller / Historický
USA, 2015, 141 min

Asi zrovna ne můj žánr nebo bod zájmu, ale Spielberg a Hanks - to mě musí bavit i tak! Podle traileru to vypadá velmi dobře.





Star Wars: Síla se probouzí
Sci-Fi / Dobrodružný / Akční / Fantasy
USA, 2015, 136 min

Nejočekávanější film roku v objektivní rovině. Já Star Wars miluji. Ne tak srdečně a vroucně jako opravdoví fanoušci, ale ten příběh mám opravdu ráda a ty filmy jsou prostě neskutečné. Každopádně se i já musím přidat k těm, co se na tento film těší opravdu hodně. Proto si opakuji původní trilogii, abych si po letech oživila paměť.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.