neděle 20. prosince 2015

Vánoční knižní chvilka

Tento prosinec se pro mě stal velmi zvláštním měsícem. 
Zařídila jsem se tak, abych se s dárky nemusela stresovat. Jednou jsem vyrazila do velkého obchoďáku, obhlédla nabídku, něco málo nakoupila a šla domů. Druhý den jsem vše objednala po internetu a nechala si vše doručit. Tím jsem myslela, že mám pokoj.
Bohužel mě profackovala škola. Ta mi pokoj nedala. Vše jsem ovšem zvládla úspěšně, ačkoli mi už z množství zameškaných hodin jde hlava kolem a vlastně nemám ponětí, kterou hodinu jsem byla a nebyla přítomna. 
Předvánoční shon, který byl pro mě tedy jen na školní vlně, mně však přinesl i příjemnou změnu, a to tu, že jsem konečně získala čas a chuť na kupu filmů, které teď zkoukávám jak na běžícím páse. Na druhou stranu jsem však ještě v prosinci nepřečetla jedinou knihu.
Rozečtené mám tři - Psa baskervillského a Lolitu čtu na čtečce, The Day of the Triffids v papírové podobě. A obě čtečkové knihy jsem neviděla už pár týdnů. Den trifidů jsem začala číst kvůli škole. Dala jsem si na to čtrnáct dní, ale jak už jsem říkala - škola mě smetla a já neměla náladu číst. Navíc číst to v angličtině mě poměrně vyčerpávalo, tak jsem většinou zvolila jinou možnost trávení času. 
Nyní se však už blížím ke konci, zbývají mi poslední dvě kapitoly, takže je zhltnu jakmile dopíšu tento článek. A pak se nejspíš pustím do Barvy kouzel. 
Jediný důvod, proč vám píšu, je, že jsem se vám chtěla ozvat. Že žiji, že se snažím číst a přemýšlím nad dalšími články pro vás. A také jsem vám chtěla dát tip na Den trifidů, protože je fakt výborný. A s ním se snad zase vrátím k psaní recenzí.

Mějte se krásně, užívejte poslední předvánoční dny, vánoční dny i povánoční dny a před koncem roku se snad alespoň ještě jednou ozvu. Žijte, radujte se a šiřte lásku.
Ahoj.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.