neděle 3. ledna 2016

Na co se v lednu 2016 třesu

KNIHY
Jak stvořit dívku
Caitlin Moran
Host, 360 stran

O této spisovatelce jsem už mnohé slyšela a její knihy mě hodně zaujaly. Chtěla bych zkusit všechno, co od ní v Česku vyšlo, protože všechno se to zdá být jako něco zajímavého, jako něco pro mě.




Travel Bible (Petr Novak, Matous Vins)Travel Bible
Petr Novák, Matouš Vinš
Blue Vision, 395 stran

O této knize jsem se dozvěděla díky úžasnému blogu Anie Songe, který hltám jako málokterý. Tam jsem našla zmínku o této knize a hned jsem si ji našla a hned jsem věděla, že si ji musím přečíst. Popravdě bych si zrovna tuhle i ráda koupila, protože vím, že se mi nejednou bude hodit. 


Kniha No nic... - obálkaNo nic...
John Cleese
Argo

Autobiografie ani biografie moc nečtu, ale moc bych chtěla. Četla jsem tu o Benedictovi, a i když mě trochu zklamala, nechci se tím nechat odradit. Navíc autobiografie Johna Cleese musí být neskutečně vtipná, ta mě určitě zklamat nemůže.

Zvol si vlastní životopis
Neil Patrick Harris
Argo

Toto je podobný případ jako u No nic... výše. N. P. Harris mi je moc sympatický a ráda bych se dozvěděla něco víc o jeho životě a herecké dráze. Navíc předpokládám, že to bude také vtipné a nudit se nebudu.



FILMY
Osm hrozných
Western / Drama / Thriller
USA, 2015, 182 min

Nový film Quentina Tarantina si nesmím nechat ujít. I když jsem zatím ještě neviděla ani všechny jeho starší filmy, tomuto bych dala přednost, protože se musím začít připravovat na Oscary - a tenhle film má podle všeho velkou šanci.



Joy
Životopisný / Komedie / Drama
USA, 2015, 124 min

Upřímně o tomto filmu moc nevím a chci se na něj podívat jen na základě povrchním důvodů - Jennifer Lawrence, Robert De Niro a Bradley Cooper + spekulace ohledně Oscara. Ano, jsem vinna.




Zkáza krásou
Dokumentární
Česko, 2015, 90 min

Od Heleny Třeštíkové už dlouho chci něco zkouknout a její nový dokument o Lídě Baarové vypadá hodně zajímavě, lehce mě z toho až mrazí, když si pročítám tu anotaci. Vlastně by to mohlo být hodně dobré, když vezmeme v potaz, že vychází i český hraný film o ní, o kterém se zmíním níže.

Sedm statečných
Western
USA, 1960, 123 min

Westerny moc nakoukané nemám, přitom většina z nich jsou velmi dobře hodnocené klasiky. Stejně jako tento, který se dočkal obnovené premiéry. Podle anotace to zní zajímavě i pro mě, a to jsem se westernům většinou vyhýbala právě proto, že to moc zajímavě neznělo. Ale tohle je tak dobře hodnocené, že to prostě musím aspoň zkusit.

REVENANT Zmrtvýchvstání
Dobrodružný / Drama / Western
USA, 2015, 156 min

A máme tu další western, který mě výjimečně zaujal spíše obsazením. Máme tu výborného, na Oscara útočícího Leonarda DiCapria, Toma Hardyho nebo Domhnalla Gleesona. Viděla jsem trailer a ačkoli to nevypadá jako něco, co normálně sleduji, asi se zase pro jednou nechám zlákat dobrým hodnocením. A možnými Oscary. 

Lída Baarová
Životopisný / Drama / Romantický
Česko, 2016, 110 min

U Filipa Renče si nejsem jistá. Buďto to bude fakt dobré, když se o tom tak mluví a tolik se toho vložilo do dobré reklamy a publicity, nebo to bude jen nafouklá bublina a bude to špatný film. Ale zajímá mě to a doufám, že to bude dobré.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.