středa 29. června 2016

Na co se třesu na KVIFF 2016

Prohrabat se všemi filmy v programu letošního festivalu v Karlových Varech mi zabralo jedno celé dopoledne, a to jsem nejspíš nějaké filmy i pěkně odbyla. A je to hrůza, protože mě jich zaujalo tolik, že budu mít trauma z toho, že je všechny nestačím zhlédnout.
Navíc se nedokážu rozhodnout, na které filmy bych se měla zaměřit přednostně - staré, zrestaurované filmy, které chci vidět už takovou dobu; nové české filmy; světové premiéry; evropskou tvorbu; alternativní filmy; dokumenty; krátké filmy; soutěžní snímky? Když už jsem tam, tak bych se možná měla zaměřit na ty filmy, co soutěží, nebo ne? A mám jít na ty filmy, které už možná v naší distribuci znovu neuvidím, nebo mám jít na ty, které chci opravdu vidět, i když bych tu šanci měla i později v normálním kině?
Modře jsem ale přesto podbarvila filmy, které mě zaujaly úplně nejvíc. (Ale třeba nakonec zajdu na úplně jiné, to se všechno uvidí...)






 























Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.