středa 10. srpna 2016

2016 Movie Challenge aneb Napadlo mě to až po půl roce

Minulý rok jsem plnila Reading Challenge a teď, v průběhu srpna, mě napadlo, že určitě existují i nějaké Movie Challenge a že by to mohlo být hezké ozvláštnění. A jelikož koukám na opravdu spoustu filmů, neměl by být problém s tím, že bych tu challenge snad nestihla splnit. Rozhodla jsem se totiž ten seznam plnit právě ode dneška, takže i když bych už během roku spoustu úkolů splnila, neberu to v potaz a musím je plnit odteď.
Vybrala jsem dva seznamy, které jsem na internetu našla a které se mi líbily. Navíc budu moc ráda, když mi budete průběžně psát do komentářů tipy na filmy, které bych v rámci úkolů mohla zkouknout.

Film s negativními recenzemi (Despite the Falling Snow, 2016)
Film z roku, kdy se narodila tvoje mamka (Ucho, 1970)
Film s abstraktním podstatným jménem v názvu (Utrpení Panny Orleánské, 1928)
Film dlouhý 3 hodiny nebo delší (Ben-Hur, 1959)
Film, který tě hodně rozesměje (Hektorova cesta aneb hledání štěstí, 2014)
Film částečně nebo úplně se odehrávající ve vězení (Bratříčku, kde jsi?, 2000) 
Drama (Half Nelson, 2006)
Nový film natočený v tvé zemi (Já, Olga Hepnarová, 2016)
Film, kde bojování za nějaká práva je důležitou součástí příběhu
Film, u kterého se stydíš, že jsi ho ještě neviděla (Občan Kane, 1941)
Film se zvířetem v názvu (Voda pro slony, 2011)
Dokument (25 ze šedesátých, 2010)
Dystopie z budoucnosti
Film odehrávající se v místě, kde žije někdo, koho znáš (Herkules, 1997)
Film, který už jsi viděla v kině (Anděl Páně 2, 2016)
Film s postavou, která dělá stejné povolání/školu jako ty
Film, kde hraje zpěvák/zpěvačka (Apokalypsa v Hollywoodu, 2013)
Film natočený v Africe
Remake
Film, jehož herec/herečka zemřel/a před uvedením
Parodie
Film odehrávající se na jednom místě (V Bruggách, 2008)
Minisérie (Horace and Pete, 2016)
Klasický film s monstrem (Upír Nosferatu, 1922)
Film, který ti doporučil někdo na sociální síti
Film z Bollywoodu

Jednoslovný název (Vertigo, 1958)
S milostným trojúhelníkem (Tootsie, 1982)
Klasický romantický film (Prázdniny v Římě, 1953)
Výherce Oscara za nejlepší film
Má číslo v názvu (Čtyři svatby a jeden pohřeb, 1994)
Vtipný film (Lego příběh, 2014)
Založený na skutečné události (Mafiáni, 1990)
Útočí na city (Má mě rád, nemá mě rád, 2010)
Založený na klasickém románu
Film podle komiksu
První část trilogie (Pán prstenů: Společenstvo prstenu, 2001)
Druhá část trilogie (Pán prstenů: Dvě věže, 2002)
Třetí část trilogie (Pán prstenů: Návrat krále, 2003)
Odehrávající se někde, kam chceš cestovat (Imaginární lásky, 2010)
Postavy, které nejsou lidmi (Sněhová královna 2, 2014)
S tvým oblíbeným hercem
S magií (Laputa: Nebeský zámek, 1986)
Dokument (Woodstock, 1970)
Vyšel v roce, kdy ses narodila (Past na rodiče, 1998)
Vyšel v roce 2015
Založený na knize, kterou jsi nečetla (Démanty noci, 1964)
Odehrávající se na střední škole (Vyšetřování ztráty třídní knihy, 1997)
Muzikál (Vlasy, 1979)
Delší než tři hodiny (Život Adele, 2013)
Mystery/Thriller (Psycho, 1960)
Vyšel v roce 2016 (Komorná, 2016)

8 komentářů:

  1. Skvělé výzvy! Držím palce, ať ti to vyjde :D Já bych to teda určitě nezvládla :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já to taky neberu jako "Musíš do konce roku, jinak...!", spíš jsem teď zjistila, že nevím, na který film se podívat dřív, tak tohle by mi snad mohlo pomoct se rozhodnout a objevit zase nové filmy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jako klasický film film s monstrem určitě doporučuji Ples upírů. Sice jeto už starší film, ale i tak se mi moc líbil. Jako film s číslem v názvu ti mohu doporučit estonský film 1944, tedy pokud máš ráda válečné filmy. Já je mám ráda a navíc jsem se tam dozvěděla spoustu nového.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyhledám si je, a když tak i vyzkouším! Moc děkuji za tipy - o Plesu upírů už jsem slyšela, ale ten estonský film neznám. Díky, díky! :)

      Vymazat
  4. Ahoj, nedávno jsem se podíval na film Hektorova cesta aneb hledání štěstí. Neznáš nějaký podobný film? Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Urcite vyzkousej Walter Mitty a jeho tajny zivot, to je uzasny film s podobnou, ale lepsi atmosferou! Podobne se mi jevi i Jist, meditovat, milovat nebo Utek do divociny, ale ty jsem jeste nevidela. :)

      Vymazat
    2. Nečekal jsem tak rychlou odpověď. Díky :)

      Vymazat
    3. Hlavně ať se ti ty filmy líbí, ale jinak nemáš zač :).

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.