neděle 11. prosince 2016

Nejočekávanější filmy a seriály roku 2017

Ačkoli mnou občas zmítají pocity, zda film neupadá, zda už nebylo natočeno vše, co mělo být natočeno, zda má ještě cenu se na to vůbec koukat, vždy objevím staré filmy, které jsem ještě neviděla a které zní báječně, ale ještě k tomu objevím filmy, které si teprve odbudou svou premiéru a na které se opravdu těším a jsem na ně skutečně zvědavá.
Bohužel zde uvádím jen americké (potažmo britské) nebo české filmy, ačkoli si jsem jistá, že během roku mě zaujme i spousta evropských, asijských nebo latinskoamerických filmů, které budu toužit vidět, ale momentálně jsou pro mě těžko dohledatelné. Ale až se o nich doslechnu, určitě vás na ně upozorním.
Zde máte tedy výčet toho, co jsem našla a co mě zaujalo a co mě nutí se přeci jenom na ten filmový  a seriálový rok 2017 těšit...

La La Land
Česká premiéra: 5. ledna 2017

Režisér tohoto filmu Damien Chazelle mě naprosto dostal minulý rok svým celovečerním debutem Whiplash, což je určitě jeden z nejlepších debutů, co jsem zatím viděla. Navíc o La La Landu už se teď mluví jen v superlativech a útočí na Oscary, což jsou další důvody, proč se na tento film těšit. A v neposlední řadě - Ryan Gosling...


Rozpolcený
Česká premiéra: 19. ledna 2017 

Myslím, že znáte film Šestý smysl, a také si myslím, že s vámi musel zamávat - kdo by čekal takový konec? Nicméně od té doby nebyla kariéra jeho režiséra příliš úspěšná, nicméně první ohlasy mluví o tom, že se tímto filmem dostane zpátky do sedla. Ten příběh zní velmi dobře a určitě přitáhne mnoho diváků, já se však nejvíce těším na výkon Jamese McAvoye, který bude dozajista k nezaplacení.


Psí poslání
Česká premiéra: 26. ledna 2017

K tomuto filmu nemám žádný zvláštní vztah. Nemám favorita v obsazení, režisér nepatří mezi mé srdcovky, ačkoli má na kontě pěkné filmy jako Co žere Gilberta Grapea nebo Lov lososů v Jemenu, zároveň režíroval i pár oblíbených sparksovek jako Bezpečný přístav nebo Milý Johne. Nečetla jsem ani tolik oblíbenou knižní předlohu. Mě tento film prostě a jednoduše zaujal trailerem, který mě rozplakal a mluvil mi z duše. Já se těším na další americký psí příběh, který mě donutí vysmrkat pět balení kapesníčků během jediné projekce...


T2: Trainspotting 2
Česká premiéra: 9. února 2017

Trainspotting jsem poprvé viděla v létě 2013 během své tzv. #EwanMcGregorChallenge. To jsem měla totiž období totálního poblouznění tímto hercem, který od té doby zůstal mým nejoblíbenějším. Trainspotting byl tehdy ale něčím, co jsem nikdy předtím neviděla, naprosto mě dostal po všech stránkách a svým způsobem také odstartoval to, že jsem se začala zajímat i o jiné než mainstreamové filmy. Když jsem se dozvěděla o pokračování, začala jsem se neskutečně těšit a podle traileru to i vypadá, že se to opravdu povedlo, i když lepší film než jedničku fakt nečekám...


Silence
Česká premiéra: 16. února 2017

U nás se teprve odehraje premiéra, když se tento film už bude začínat bít o Oscary, a já se modlím, aby tohle byl zase poklad. A je to dost pravděpodobné, protože Martin Scorsese je pravděpodobně nejlepší současný režisér a od Vlka z Wall Street nám celovečerní film nedodal. Nesmírně se na tenhle film těším, protože má skvělé obsazení a fascinující příběh.

Logan
Česká premiéra: 2. března 2017

Nevím, jestli to víte, ale X-Meni jsou mí oblíbení superhrdinové. Navíc druhý díl X-Menů, První třída a Budoucí minulost jsou podle mě i jedny z nejlepších fimů žánru. Apokalypsu jsem ještě neviděla, i když ta má ohlasy horší, ale na druhou stranu Deadpool zase všechny příjemně překvapil. Logan vypadá ale výborně, opět tak ale usuzuji pouze z traileru a z lehce sentimentálního rozpoložení nad tím, že Hugh Jackman jako Wolverine už nejspíš opravdu nadobro končí. Už jen proto si tento film nemůžu nechat ujít.


Kráska a zvíře
Česká premiéra: 16. března 2017

Původní animovaná Kráska a zvíře je má oblíbená princeznovská disneyovka a vedle Lvího krále patří i k mým oblíbeným disneyovkám a animovaným filmům obecně. Nemůžu být proto nezvědavá, jak se vydaří i hraná verze, navíc s tak výborným obsazením, kterému vévodí Emma Watson a Ewan McGregor. Ten trailer mě vždycky rozbrečí, protože ve mně probouzí vzpomínky na mé dětství...


Dunkerk
Česká premiéra: 20. července 2017

Budou to tři roky od dosud posledního režisérova filmu Interstellar, který se všemi zamával, a určitě se nepletu, když řeknu, že se všichni nemůžou dočkat jeho novinky, kterou bude tentokrát známý válečný příběh. Nemůžu se však ubránit pocitu, že to nebude pouhé válečné drama, ale že nás tam čeká i nějaký ten Nolanův oblíbený mindfuck. Nebo to bude Nolanův pokus dosáhnout na Oscara?


Po strništi bos
Česká premiéra: 17. srpna 2017

Konečně se dostávám i k nějakého českému filmu, na který se moc těším, a tím je další svěrákovské dílo, tentokráte znovu historické. Ráda bych, aby Svěrák opět vytvořil nějakou pecku, ale obávám se, že to nejlepší má už za sebou. I tak si myslím, že tohle bude jeden z nejlepších českých filmů roku.


Baby Driver
Česká premiéra: 24. srpna 2017

Edgar Wright je stoprocentně můj nejoblíbenější režisér komediálních filmů, nikdo se mu v současné době nevyrovná, protože on je natáčí zajímavě, originálně a vtipně i vizuálně. Spousta komediálních režisérů se zaměřuje jen na slova a situace, ale Wright se soustředí i na ten vizuál a používá ho k tomu, aby vytvořil vtip, a nesmírně se mu to daří. A já se nemůžu dočkat toho, co předvede tady! A navíc - hraje tam Kevin Spacey.



Kingsman: Zlatý kruh
Česká premiéra: 5. října 2017

Kingsman: Tajná služba byl pro mě jedním z největších překvapení tohoto roku, protože jsem od toho vůbec nic nečekala a dostala jsem neskutečnou akční jízdu s britským šarmem a pořádnou dávkou humoru. Proto se nemůžu dočkat pokračování, ve kterém se vrátí snad všichni mí oblíbení agenti.

Coco
Česká premiéra: 23. listopadu 2017 

Čeká nás také další pixarovka, kterou si nebudeme mocit nechat ujít. Alespoň já si ji ujít nenechám, protože předpokládám, že půjde o příběh, který by chtěl navázat na úspěch V hlavě spíš než na Hodného dinosaura, který se moc nepovedl. Líbí se mi, že se podíváme zase do trochu jiného prostředí a kultury a já se moc těším, až ji pořádně prozkoumám.


Star Wars: Episode VIII
Česká premiéra: 14. prosince 2017

Star Wars miluji, a tím myslím tu původní trilogii. Síla se probouzí mě však přesvědčila o tom, že nový pokus o probuzení Star Wars se vydal tím správným směrem, a ačkoliv nejsem tolik natěšená na Rogue One, na další "opravdovou" epizodu se doopravdy těším.


Untitled Woody Allen Project
Datum premiéry nestanoveno

Chci vidět vše, co tento muž kdy natočil, o to víc mě štve, že jsem jeho počiny z posledních let zatím stále jen míjela, včetně jeho prvního seriálového počinu, na který se nesmírně těším, protože chci zároveň vidět Miley Cyrus zase hrát. Nicméně se už těším na jeho další film, ačkoli nevíme nic jiného, než že se to má odehrávat v 50. letech a v hlavních rolích uvidíme například Kate Winslet nebo Justina Timberlakea.


The Death and Life of John F. Donovan
Datum premiéry nestanoveno

Tady nevím, jestli se netěším příliš brzy. Některé zdroje uvádí jako rok uvedení 2017, některé 2018. Prý se točí až do června 2017, takže se filmu asi stejně příští rok nedočkáme, ale jelikož to nevím v době psaní článku jistě, film zde uvádím tak jako tak. Xavier Dolan je má nová režisérská láska, ale nesmírně se těším, až se podívám na všechno, co kdy natočil. Tohle by ale mohlo zaujmout i vás, protože to má hodně zajímavé obsazení...


Klíč ke snu
Datum premiéry nestanoveno

Na nový film Saši Gedeona se těším od doby, co jsem viděla Návrat idiota, což považuji za jeden z nejlepších českých filmů od 90. let po současnost. Na nic jiného z jeho tvorby jsem se ještě podívat nestačila, ale na jeho novinku se těším moc. O to smutnější jsem, když nemám informace o tom, zda se vůbec příští rok dostane do kin...


Sherlock - 4. série
Premiéra: 1., 8. a 15. ledna 2017

KONEČNĚ JSME SE DOČKALI! Stále nemůžu uvěřit, že už je to čekání za námi a čtvrtá série Sherlocka před námi. Děsí mě však to, že by to měla být ta poslední. Nebo to není pravda? Kdo máte oficiální zprávu, protože já už nevím, co jsou jen drby a domněnky..? Pokud to má být ale ta poslední, ať prosím stojí za to!


Lemony Snicket's A Series of Unfortunate Events - 1. série
Premiéra: 13. ledna 2017

Stále jsem ještě nedočetla poslední díl, který si schovávám, nicméně ho chci přečíst ještě před zvěřejněním nového seriálu na motivy mé oblíbené knižní série. Ačkoli se na to těším, nedokážu dostat z hlavy podobu filmové adaptace, proto si nedokážu zvyknout na N. P. Harrise v roli hraběte Olafa, i když věřím, že bude úžasný. Musím ale věřit tomu, že mě seriál přesvědčí o tom, že má cenu si na novou podobu zvykat.


House of Cards - 5. série
Premiéra: 24. února 2017

Právě jsem uprostřed 2. série a nesmírně si tento seriál užívám. Nepřestává mě udivovat, jak mě to baví, i když jsem politiku a politická dramata vždy nesnášela (nebo mě aspoň nezajímala). Tenhle seriál má ale neskutečnou sílu, výborný scénář, skvělé dialogy a úchvatné herce. Miluji vztah Francise a Claire, takovou chemii jsem už dlouho jinde neviděla.


Doctor Who - 10. série
Preméra: duben 2017

Doctor si dal na rok pauzu a už o Vánocích se nám zase ozve před tím, než odstartuje novou sérii. A to je přesně to, co potřebuji, protože se mi po něm začalo stýskat. Potřebuji svou dávku záchrany světa, dobra i zla v lidské duši, mimozemšťanů, afektovaných výstupů a doctůrkovských manýrů a ze všeho nejvíce potřebuji zjistit, jestli ta jeho nová parťačka stojí za to. Clara mi totiž asi bude doopravdy chybět, i když jsem to nečekala...


Shingeki no kyojin - 2. série
Premiéra: duben 2017

Má nejlepší kamarádka, odbornice přes anime, mě naštěstí také upozornila, že se můžu začít těšit na novou sérii jediného anime seriálu, který jsem kdy sledovala (ačkoli mám stále ještě dokoukávat ty OVA či co to je). Pokud vám anime nic neříká, zkuste tohle, protože to opravdu stojí za to. Mijazaki to sice není, ale je to boží. Ale úplně jiné než naše filmy a seriály, na to se připravte určitě.


Fargo - 3. série
Datum premiéry nestanoveno

Doufám, že i tohoto se dočkáme co nejdříve, protože Fargo si mě získalo. Tohle ale bude ještě lepší, protože Ewan McGregor si tu střihne dvojroli. Celkově mi tento rok zní pro Ewana neskutečně dobře a já doufám, že mu vyjde vše, na co sáhne!

A na které filmy a seriály se nejvíce těšíte příští rok vy?

4 komentáře:

  1. Lemony Snickets bude seriál? Bože, tak to se nemůžu dočkat.
    Jinak se také moc těším na Krásku a zvíře, Psí poslání, Logana a Kingsmana.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc ze všeho se těším na Sherlocka.Už aby bylo druhého ledna. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá pravda! Už aby to bylo tady!! :)

      Vymazat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.