úterý 3. ledna 2017

Jak dopadla 2016 Movie Challenge? | 2017 Movie Challenge

Někdy v druhé půlce minulého roku jsem se rozhodla zkusit 2016 Movie Challenge, a to hned její dvě podoby. Neměla jsem pochyby, že bych ji nezvládla - mělo to být 52 filmů, což nebyl problém zhlédnout, ale problém se nakonec ukázal jinde. Viděla jsem mnohem více filmů, ale nesplňovaly daná kritéria. Což ale ničemu nevadí, nerada bych se tím nechala omezovat.
Každopádně, výzvu se mi splnit nepodařilo. Ze seznamů jsem splnila jen 38 položek, ale jsem si celkem jistá, že kdybych tam počítala i filmy, co jsem viděla před tím, než jsem si tuto výzvu stanovila, že bych všechny splnila možná až na dvě položky.

Tady se opět můžete podívat na dva seznamy, z kterých jsem vycházela:

Pozitiva?
Určitě tu jsou. Například ta, že mě to konečně donutilo se znovu podívat na trilogii Pána prstenů. Také jsem se konečně odhodlala k velkému množství tří a vícehodinových filmů, které jsou většinou peckové, jen se člověk musí donutit k tomu jim ten drahocenný čas věnovat.

Negativa?
Nejsou. Mohla by být, kdybych ty seznamy vinila z toho, že jsem se nemohla dívat na to, na co jsem chtěla. Ale jak hloupé by bylo vinit něco, co jste si sami dobrovolně zvolili, navíc, když nejde o život a této výzvy se můžete kdykoli vzdát?

Takže pokud nad nějakou internetovou výzvou váháte, neváhejte. Může to být sranda, může vám otevřít nové obzory, může vás donutit k věcem, co už dlouho odkládáte. A můžete kdykoli přestat...


2017 MOVIE CHALLENGE

A proto se i tento rok pustím do nové výzvy, i když to bude pravděpodobně náročnější s mým časem. Na druhou stranu, tentokrát na to mám celý rok!
Bohužel jsem nenašla žádné hezké výzvy jako minulý rok - myslím ve formě té grafiky/obrázku. Na jednom fóru ovšem někdo nějaké body vypsal a zní velmi zajímavě. Takže pokud nenajdu nic graficky hezčího, zůstanu u tohoto... (Omlouvám se všem, co neumí anglicky.)

Here is the challenge: In 2017 you should watch...

1. a foreign language film. (Zahrada slov, 2013)
2. an animated film. (Zootropolis: Město zvířat, 2016)
3. a film in the IMDb Top 250. (Princezna Nevěsta, 1987)
4. a film in the IMDb Bottom 100.
5. an indie film. (Tohle je náš svět, 2016)
6. a black and white film. (Lásky jedné plavovlásky, 1965)
7. a film released before 1960.
8. a silent film.
9. a film that topped the weekly box office within 2016.
10. a film mainly shot with a handheld camera. (Rozchod Nadera a Simin, 2011)
11. a Studio Ghibli film.
12. a DC film.
13. a Marvel film. (Logan, 2017)
14. a film whose main genre is Horror. (Žena v černém, 2012)
15. a film whose main genre is Comedy.
16. a film whose main genre is Action.
17. a film whose main genre is Science Fiction. (Blade Runner, 1982)

18. a film whose main genre is Fantasy. (Harry Potter a kámen mudrců, 2001)
19. a film whose main genre is Romance. (Když Harry potkal Sally, 1989)
20. a film whose main genre is Western.
21. a biographic film.
22. a post-apocalyptic/apocalyptic/dystopian film. (Očista, 2013)
23. a film that was included in the Movies/Films contest. (Vetřelec, 1979)
24. a film picked by the neo film club.
25. a film that has won the Academy Award for Best Picture.
26. a film that won an Academy Award for Best Original Screenplay. (Dobrý Will Hunting, 1997)
27. a film that won an Academy Award for Best Original Score
28. a film included in the National Society of Film Critics' 100 Essential Films list. (Vymítač ďábla, 1973)
29. the debut film of an actor/actress that has won an oscar.
30. the debut film of a director that has won an oscar.
31. a martial arts film.
32. a Disney or Pixar film.
33. a film that is a novel or play adaptation. (Adelheid, 1969)
34. a musical film. (La La Land, 2016)
35. a short film. (Stařec a moře, 1999)
36. a film more than 160 minutes long. (Osm hrozných, 2015)
37. a film that has been adapted to or from a TV series.
38. a (neo) noir film. (Collateral, 2004)
39. a film in which the main character dies. SPOILER ALERT! (Ostře sledované vlaky, 1966)
40. a film in which aliens (or other terrestrial species) tries to eliminate mankind. (Ulice Cloverfield 10, 2016)
41. a film that doesn't take place on Earth or takes place in an alternate world.
42. a film that won any type of Academy Award for 2016.
43. a box office flop (made less money that it cost).
44. a box office wonder (made at least 3 times as much as it cost).
45. a film with a budget lower than 1 million. (Zabil jsem svou matku, 2009)
46. a film that is part of a franchise with more than 5 sequels/remakes/reboots.
47. a Jean-Luc Godard/Federico Fellini/Ingmar Bergman/Akira Kurosawa film.
48. a Quentin Tarantino/Clint Eastwood/Steven Spielberg/Martin Scorsese film.
49. a Meryl Streep/Susan Sarandon/Julianne Moore/Jodie Foster/Helen Mirren film.
50. a Tom Hanks/Al Pacino/Robert De Niro/Daniel Day-Lewis/Jack Nicholson film.
51. a film released in 2017. (Psí poslání, 2017)
52. a film in the theatres. (Normální autistický film, 2016)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.