středa 5. dubna 2017

Wrap Up a TBR | BŘEZEN 2017

Zatímco filmově se mi i přes velkou vytíženost docela dařilo, o knihách se to říct nedá. Přečetla jsem 1 kus a 1 rozečetla. To je dost málo, ale však... Znáte to.


Přečtené knihy
Modlitba pro Kateřinu Horovitzovou - Arnošt Lustig
Tuto knihu jsem četla poprvé na nižším gymplu a teď, když jsem ji četla podruhé, si říkám, proč nám ji na nižším gymplu vůbec zadávali - tohle není kniha pro děti. Tehdy jsem ji ani nemohla pochopit. Je to krutý, naturalistický příběh o hrůze holokaustu, ale přitom je univerzální v tom, že jeho hlavní podstatou je lidská manipulace, síla moci a peněz, což je něco, čemu rozumíme v každé době. 4/5

Rozečtené knihy
Le Petit Nicolas - Goscinny/Sempé
Mikulášovy patálie jsem četla jako malá mnohokrát, ale tentokrát jsem si je rozhodla připomenout francouzsky, když jsem se chystala na zkoušky DELF. I když mám už po zkouškách, chci to dočíst v rámci přípravy na maturitu a přijímačky, ale popravdě - v této době se mi moc číst nechce...

TBR
Petr a Lucie - Romain Rolland
Farma zvířat - George Orwell
Spíš bych se měla zaměřit ještě na tyhle dvě knížky ze svého maturitního seznamu, tyto bych si měla připomenout, protože se mi už mírně vytratily z paměti - to je problém těch krátkých knih, které přečtete hrozně rychle...

Jak napsat dobrý scénář - Syd Field
No a kdyby mi náhodou vyzbyl ještě nějaký čas na čtení něčeho dalšího, pustím se do této knihy o scenáristice, která by mi snad určitým způsobem mohla také pomoci u přijímaček. To však každopádně není priorita a upřímně si ani nemyslím, že bych se k ní fakt dostala...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem moc vděčná za každý komentář. Děkuji.